Det som snurrar i min skalle

Dag 1.

Kategori: Lists

Presentation av mig själv.
 
Jag heter som ni förmodligen vet, Camilla Håkansson. Jag är 17 år och jobbar heltid på Mcdonald's under december månad. Varje morgon kollar jag på julkalendern och umgås med min mamma, för hon är en av de bästa personerna i mitt liv. Det finns även några fler personer som jag älskar här i livet.
Jag har en underbar pojkvän, David. Min allra bästa vän, Hanna Larson. Två väldigt nära vänner, Kajsaclara och Ellen. Min väldigt duktiga och fina pappa, Per. Jag har även en bror, Erik, som jag älskar och beundrar till tusen. Min mormor och även en av mina bästa vänner, Birgitta. Vi brukar ses minst en gång i veckan och ibland hittar vi på något roligt. Sedan finns det såklart fler människor i mitt liv som jag älskar men dessa är de närmaste jag har.
Jag går inte i skolan detta året därför att jag valde att inte börja i skolan igen efter jag avslutade mitt år som utbytesstudent i USA. I januari är planen att jag ska åka till Oxford i 6 veckor för att plugga engelska och bo hos en familj där. 
Jag älskar fiskubllar och stuvade makaroner. Äter egentligen det mesta. Gillar dock inte tomat, lax eller championer. 
Jag älskar kläder, och när jag har pengar så blir det absolut ett klädesplagg till gaderoben.
Jag hatar människor som sviker och ljuger. Egentligen, vem gör inte? Sedan hatar jag även att inte få sova tillärckligt länge så jag är trött...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: