Det som snurrar i min skalle

Dag 10.

Kategori: Generally

Det här saknar jag:
 
Jag saknar USA. Jag saknar mina bästa kompisar på andra sidan jorden. Abby och Sidney. På 2 månader blev vi så himla nära. Vi träffades varje dag och på träningar med golfen hängde vi alltid ihop. Vi var på The fray ihop, åkte på tivoli och hade så himla kul verkligen. Att åka ifrån dom var så jobbigt och det är nog nu i efterhand som jag verkligen inser hur mycket jag saknar dom och hur bra kompisar de är. 
I dagsläget så pratar jag inte med dom jätteofta men vi smsar med varandra ibland och det känns ändå bra att vi fortfarande pratar lite. Vi har pratat om att jag ska åka och hälsa på dom till sommaren. Det skulle vara så himla kul verkligen så jag funderar på att spara mina pengar till det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: