Det som snurrar i min skalle

Dag 11.

Kategori: Lists

Detta ångrar jag:
 
Det finns självklart många saker jag ångrar men sedan så tänker jag liksom att det inte går att gå runt och ångra massa saker hela tiden, allt blir bara jobbigare då.
En sak jag ångrar är att jag lite ''kastade'' bort detta året. På ett sätt så ser jag det så, och på ett annat så tänker jag att jag har det bra med jobbet, jag har det rätt så fritt, osv. Det är svårt men ändå så kämpar jag på som bara den!!
Hade jag fått välja att börja skolan nu så hade jag nog gjort det. Jag är redan trött på jobbet och jag har mer än hälften kvar. Vilket är sååååå tråkigt...
Men nu är det som det är och det är bara fortsätta på samma spår. Jag ska jobba nästan varenda dag fram till Jul men sedan är det slut. Wiiiieee.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför flyttade du hem från usa? Läste din blogg innan när bloggen handla om usa! Längtade du hem? Eller skulle du vara vara där så kort?

    Svar: Jag fick åka hem från usa för att EF organisationen jag åkte dit med tyckte jag hade för mycket hemlängtan och ansåg att jag inte mådde bra. Vilket jag gjorde, bara att jag längtade hem. Men det gör ju iofs alla. Vad kul att du läser :)
    Camilla Håkansson

    2012-12-13 | 12:45:05

Kommentera inlägget här: