Det som snurrar i min skalle

Dag 17.

Kategori: Lists

Mitt favoritminne.
 
När jag var på konfaläger i typ 8an och träffade människor som jagg fortfarande håller kontakten med. Även fast viss av kontakten inte alls är bra så vet jag att jag har fått vänner där, för livet. Jag gick på Bohus Malmön läger 2 och det var bland det roligaste jag gjort. Jag kunde absolut inte segla så min grupp och jag, vi seglade lite hejvilt, och jag gjorde, i princip, ingenting. Vi hade roliga kvällar där vi busade med ledarna och även sjukt fina myskvällar där vi bara hade sjutk jävla mysigt. Saknar denna plats så otroligt mycket och jag är ledsen att tiden gått så fort, det känns ändå som att jag var väldigt liten när jag tog konfirmationen men ändå, det är bara 4 år sedan och jag var ändå typ 14. Eller? 
Det känns ibland som att tiden går alldeles för fort och att jag snart kommer vara vuxen och behöva betala för min egna lägenhet och ha typ 0 spänn över i månaden. Jag känner mig inte riktigt färdig med mitt ungdomliga liv än och jag vill fortfarande vara i denna åldern. Det känns som att nu är jag i perfekta åldern. Jag kan göra allt, om jag vill. Jag kan umgås med äldre människor utan att det blir typ awkward åldersskillnad och jag kan tjäna egna pengar. Jag vill bara stanna här och nu. Tiden kan stå still ett litet tag till, snälla!!
Inlägget spåra ur lite men det kändes nödvändigt.
 
Här r jag på konfirmations lägret.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: