Det som snurrar i min skalle

Dag 18.

Kategori: Lists

Det sjukaste jag gjort.
 
Ja, herregud vad kan detta vara? Det sjukaste jag gjort?... Hmmm. Så himla svårt att svara på sånna här frågor men, en sjuk sak jag gjort som jag verkligen kommer ihåg som så himla sjuk var när jag var typ 15 och jag hade fått alkohol i kroppen för första gången typ, haha. Vi var ett gäng kompisar och drog till en fest eller vi trodde det var en fest så visade det sig vara en lägenhet, som var en etta liksom, och det var typ 3 killar där och det var absolut ingen fest, haha. Vi var där i typ en timme kanske och bara gjorde massa sjuka saker, jag tog en kudde från en säng där och bara kasta den på gatan typ :p så tycker jag typ att jag är skit badass verkligen, haha! 
Kommer inte på något.. Förlåt!!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: