Det som snurrar i min skalle

Dag 7.

Kategori: Lists

Min bästa vän.
 
Hanna Larsson. Min ängel, min andra del och min allra bästa vän.
För 4 och ett halvt år sedan så började vi i samma glass. Gud va tiden har gått fort, det var liksom mer än 4 år sedan???? SÅ SJUKT.
Vi var så små och söta. Vi har väl inte alltid hängt ihop sedan dess eller jag menar, vi har ju inte alltid varit varandra så nära. Vi har bråkat och kommit isär men nu är allt som vanligt och vi vet var vi har varandra.
Utan dig skulle allt vara väldigt svårt och jobbigt men nu när jag har dig känns många saker verkligen lättare för att du hjälper mig. Jag är så himla glad att jag har dig och jag vet ärligt inte vad jag skulle göra om du försvann någon dag. Men det får aldrig hända.
Du vet alla mina hemligheter och du är den personen som jag kan säga precis allt till. Du lyssnar alltid och du kommer alltid med lösningar på mina problem. Du är så himla bra och jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar dig.
För mig är du den bästa vännen man kan tänka sig och jag skulle aldrig kunna byta ut dig mot någon. Aldrig. För nu vet jag hur en bästa vän ska vara. Precis som du.
 
Älskar dig från himmel till jord. Från mig till dig. Miljarder gånger runt jorden och tillbaks. Försvinn aldrig för då vet jag inte vad jag skulle göra.
Glöm aldrig att jag alltid finns här och jag kommer alltid vara den jag är. Du kan berätta allt för mig för jag vet att du gör samma sak för mig. 
Du & jag. Enda in i slutet.
 
ÄLSKAR DIG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: