Det som snurrar i min skalle

Dag 8.

Kategori: Lists

Vad jag ogillar mest just nu:
 
Människor som kommer in på donken och köper Happy Meal när de är typ över 14 och inte vill ha lådan eller leksak. Så jäkla irriterande. 
Igår till exempel var det en man i typ min pappas ålder med kostym å grejer som ville ha en happy meal liksom. VARFÖR? har han inte råd att betala 9 kronor till för lilla menyn?? Jag blir så trött. Happy Meal är till för barn och inte för vuxna. Dessutom om man ska köpa Happy Meal då måste man ju för satan också ta leksaken och lådan, ska jag göra några undantag då för de vuxna snåla? Eller fjortis tjejerna? Jag blir så trött. Köp lilla menyn istället eller något annat vettigt som är till för vuxna och inte barn. 
Borde sättas åldersgräns på Happy Meal för det är bara så dumt att vuxna kan köpa det till sig själva.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: