Det som snurrar i min skalle

Dan före dopparedan.

Kategori: Today

IHHHHH!!!!
IMORGON ÄR DET JULAFTON.
Fyfan va jag längtar, julafton är ju min absoluta favoritdag på hela året. Jag älskar att umgås med min släkt, mysa och bara vara liksom. Äta god mat, se på tv, få klappar och vara med alla de personer som jag tycker om. Min släkt är verkligen helt underbar. Är så glad att jag inte fått en släkt som bara är jobbig och irriterande utan jag VILL verkligen umgås med alla de underbara släktingarna jag har. Taggar sönder nu, hehehe.
 
Idag har jag iaf jobbat några timmar. Sedan åkte jag på kalas hos min moster som fyller år idag, Grattis Mia!!
Efter det blev det en dusch och sedan en promenad i snön med min faster och hundarna. Gud vad mycket snö det kommit idag, så himla mysigt. Julkänsla!!
Nu har jag nyss sett på filip och fredrik med familjen och alldeles strax blir det lite sömn som står på listan.
Imorgon väcker mamma hela huset klockan 07:30 för att äta frukost, det ska vara mörkt ute när vi äter. Annars blir det inte alls bra. Min familj har de bästa traditionerna ever. Älskar traditioner och hatar föändringar, sån är jag. 
 
Sov gott så skriver jag imorgon, på självaste JULAFTON!!!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hatar julen

    Svar: Du säger inte så en gång till. Julen är den bästa traditionen på hela året. Förstör inte min lycka såhär.
    Camilla Håkansson

    2012-12-23 | 22:52:58
  • Hanna igen säger:

    Plus att min släkt suger

    2012-12-23 | 22:53:17

Kommentera inlägget här: