Det som snurrar i min skalle

en helvetes dag.

Kategori: Today

Dagen började ifs väldigt bra. David sov här och vi vaknade vid 7 när klockan ringde. Jag gjorde lite frukost till honom å så satt vi och titta julkalendern tillsammans. Sedan åkte han till skolan så jag gick å lade mig igen. Jag sov till halv 10 och då åt jag frukost och sedan träffade jag Ellen och Kc en snabbis innan jobbet. Började klockan 11:45 och slutade klockan 21:00. Det var ett rent helvete idag. Jag hade så himla ont i magen de första timmarna och när de väl gått bort så fick jag ont i huvudet istället... Tiden gick jättelångsamt och jag fick stå i kassan hela dagen vilket jag inte gillar alls!!!
 
Som ett litet plåster på såren kom pappa och hämtade mig från jobbet iaf och det gjorde mig lite galdare. Dessutom blev jag väldigt glad när mina favorit killar kom och var så lekglada och mysiga när jag steg innanför dörren. Så mysigt med hundar, hihi.
 
Nu ska jag sova för om 12 timmar blir det jobbet igen :/ 
 
FML 
 

här får ni en gammal bild på mig och bästis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: