Det som snurrar i min skalle

En lista.

Kategori: Lists

1. Vad heter du?
Camilla

2. Vad kallas du för?
Imma, Cami, Håkan, Håkansson

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Imma eller Camilla eller vafan, spelar ingen roll.

4. Vad gör du just nu?
Sitter i min säng med nattlinne och skriver på denna listan samtidigt som jag lyssnar på musik.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Ja, jag vet inte. Vara ute med mina vänner antagligen.

6. Vad har du på dig?
Nattlinne, ett rött!

7. Vad har du gjort idag?
Skrivit ett inlägg om det nyss men, jobbat och handlar kläder :)

8. Vad är det roligaste med din dag?
Att jag slapp stå i kassan på jobbet!!!

9. Vad är det tråkigaste med din dag?
Att tiden gått så fort efter jobbet att jag ska snart dit igen, haha.

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? 
Med vänner, familj å så. Umgås, göra roliga saker typ.

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
Min kudde, murstocken, å en tavla :)

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Högerhänt, men jag kan skriva rätt så bra med vänstern också faktiskt.

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Någon som har allting jag vill ha.

14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar, absolut, men annars höst.
För på sommaren så är allt bara väldigt skönt. Jag kan gå runt i shorts å linne hela dagen å bara dega. Men hösten för att på hösten är kläderna så jävla coola verkligen, allt ser så ball ut bara.

15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?
JULEN i mitt hjärta. Starkt! Jag älskar julen, ni kommer märka, jag kommer va helt till mig dagen innan julafton och även på julafton såklart, jag beter mig verkligen som ett barn under julen. Fäller en tår för att Tomten slutat hälsa på oss men jag ÄLSKAR julen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: