Det som snurrar i min skalle

GOD JUL.

Kategori: Today

Åhhhhh. Älskade Julafton!!!
Imorse blev jag väckt vid 8 tiden och dt var helt mörkt ute så hade mamma dukat hela bordet med massa god julmat och ljus så det var helt amazing. Vi åt till 9 ungefär sedan var det dags för lillis (vår lill-tomte) en låtsats som ser ut som en docka typ att göra sin insats så fick jag ett par strumpor från happy socks. Sedan såg vi på mysteriet på greveholm. Har sett på tv och slagit in de sista julklapparna och nu ska vi snart gå till mina kusiner för dit kommer släkten och vi ska äta julmat. Efter middagen så går vi hit igen allihopa för då är det julklappsutdelning, gröt, och boklotteri. Detta är världens bästa dag. ÄLSKAR DENNA DAGEN!!!
 
Såhär ser jag ut just nu.
 
Detta var frukosten imorse, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: