Det som snurrar i min skalle

The past few days.

Kategori: Generally

Dagen efter julafton jobbade jag 12:45 - 21.00 vilket var rätt så chill trots allt. Det var ju ingen rea på stan då så allt var stängt och de var mest folk som inte firar jul som var där, vilket absolut är förståeligt eftersom att det var ju en helt vanlig dag för dom :)
 
Den 26 var jag i stan med mamma en snabbis innan jobbet och sedan blev det 4 timmar i pommesen vilket gick fort! Sedan var jag med min lille älskling å vi bara såg på tv å njöt av att ha en stund av egen tid. 
Imorse gick jag på stan å bytte en julklapp med min mamma å min kusin Andreas. Sedan gick jag till jobbet och skulle jobbat 11:45-16:00 så då träffa jag Andreas igen så gick vi runt å tittade lite till. Nu har jag ätit middag med mamma och ska snart se på någon film torr jag. 
 
PUSS alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: