Det som snurrar i min skalle

Too tired to be awake.

Kategori: Today

Lite så känner jag nu.. Trots att klockan bara är 21:45 en fredag kväll så vill inte kroppen samarbeta och jag ligger här i sängen med älsklingen å ska snart se på Mia och Klara. Kommer säkert somna på stört!!
Imorse väcktes jag klockan 08:05 av att pappa skrek å frågade om jag skulle åka med honom till jobbet. Jag tyckte det var konstigt eftersom jag hade ställt alarmet klockan 07:45 men som det visade sig senare såg jag att den var inställd på att ringa klockan 08:45. Tur att jag har smarta föräldrar som väcker mig :)
Har stått i pommesen hela dagen och degat. Eller degat å degat, det blev riktigt stressigt ett tag faktiskt! Men 9 timmar går så fort när man börjar så tidigt :)
 
Nu ska vi borsta tissarna.
 
PUSS å natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: