Det som snurrar i min skalle

95-11-14

Kategori: I am

Jag heter som ni säkert forstår, eftersom bloggen heter camillahakansson.blogg.se, Camilla Håkansson. Jag är 17 år och bor i Göteborg. 
Jag vet faktiskt inte hur jag ska presentera mig så jag tänkte lägga upp en lista och besvara frågor. Det låter säkert jättelame men sån är jag. 
 

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? David.
Vad tycker du om kärlek? Det kan vara sjukt bra, men det kan vara förjävligt.
När kramade du någon sist? Mormor
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Vet inte. Tror det. Eller, jag vet faktiskt inte.
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Det var nog idag.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Haha det har jag absolut!
Hånglat med fler än 50 pers: Nej, faktiskt inte :)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jadå
Gjort något riktigt dumt? Haha absolut
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, det också!
Åkt ambulans? Ja en gång!
Åkt polisbil? En gång :)) fast jag hade inte gjort något dumt.
Gjort nåt olagligt? Det gör man väl varje dag?
Fått din mamma att gråta? Ja... :(
Slagit ner någon? Nej inte precis.

Skämts över dina föräldrar? Haha, Ja

Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut.

Tar du droger? Nej det gör jag inte.
Dricker du? Ibland.
Vilka kläder sover du i? Olika :)
Vad hatar du verkligen? Hmmm.. Vet faktiskt inte
Varit kär? Ja, är!
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Någon dag.
Vill du ha barn? Ja absolut

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? David och jag
Såg dig gråta? David
Fick dig att gråta? Allt verkligen.
Du delade en dricka med? Ida, emma, hanna å corre igår på bk. Gött.
Du gick på bio med? Sofie, Lollo, David och Max.
Skällde på dig? Pappa & Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, jag lägger dina kläder i trappan.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? det med
Köpt någonting? Ja, en påse nötter
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja 

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej :)
Bra kompisar? Väldigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: