Det som snurrar i min skalle

Idag.

Kategori: Today

Imorse vaknade jag klockan 8 när klockan ringde på telefonen.
David skulle åka hem jättetidigt och plugga så jag hade ställt den, snäll flickvän som jag är. 
Vi gick självklart inte upp förens klockan 10... Haha, det är alltid samma sak. Ställer klockan utan någon som helst mening. 
Jag gick och köpte smör samtidigt som jag följde David till bussen, mamma bad mig göra scones så det blev en riktigt god frukost. 
Åkte sedan med mamma och köpte en väsk åt henne som hon ska ha i London för vi får bara ha handbagage när vi åker dit. Hittade en riktigt fin väska också men köper hellre något finare i London! Hehe..
Sedan lagade vi middag, dukade och bara pratade. Jag satte igång VHS:en och satte på lite gamla videoinspelningar från när jag var liten. Så mysigt att titta på sånt med familjen. 
Mormor och min moster Mia kom på middag, det var riktigt mysig söndagmiddag. Gryta med ris serverades, och till efterrätt hade jag gjort en liten dessert på grekisk yoghurt, hackade nötter och honung. Gott!
Nu har jag sett Solsidan och skrattat. Även bestämt mig för att hålla denna bloggen igång på riktigt. Kan vara bra att ha den i England också. 
 
Såhär er jag ut förresten.
Blond. 168 cm lång. iPhone. 17 år. Icke studerande och bara allmänt intressant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: