Det som snurrar i min skalle

jobb. stress och slit.

Kategori: Today

äntligen, äntligen hemma.
jag är helt slut, så trött att jag knappt kan skriva inlägget för jag är helt slut i hela kroppen.
 
Imorse åt jag en super frukost och sedan blev det direkt till jobbet, kände mig så duktig! Jobbade 8 timmar idag, det var tufft och det var helt klart kämpigt. Efter 3 timmar fick jag min första rast, det var så skönt att jag ville sitta kvar i personalrummet hela dagen men icke sa nicke det blev 5 timmar till av stress, slit och kämpande. 
klockan 19 fick jag iaf sluta, åtminstone med kassan, behövde ju även räkna kassan i en halvtimme för det blir aldrig rätt när jag räknar... (jag och siffror hör inte ihop). 
till slut kom jag iaf hem och fick äta lite potatismos tillsammans med en fiskburgare. Gott!! Anything had been good at that time, I was sooo hungry!!
 
Nu har jag tagit en dusch och sitter i sängen och tänkte titta sista avsnitten av Portkod1321, så SPÄNNANDE!
 
Imorgon börjar jag jobbet klockan 13:00 så det blir fika med älsklingarna innan. Jag är så trött vill bara sova.
 
Puss på er alla.
 
såhär ser clarion hotel post ut under vintern, jättemysigt tycker jag!
 
såhär ledsen var jag precis innan jag började jobba efter första rasten....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: