Det som snurrar i min skalle

Happy news!

Kategori: Generally

Fick jätteglada nyheter av mamma innan jag åkte till jobbet förut. Familjen som jag bodde hos i England kommer hit på onsdag!!!! Det gör verkligen min vecka här mycket lättare! De är verkligen helt underbara och jag har saknat dom mycket denna sommaren så det ska verkligen bli jättejättekul att de kommer hit igen :) De var ju här och fira midsommar så det var ju inte så längesedan vi sågs men vanligtvis så är det endast 1 gång per år vi ses så detta året har vi ju setts massor vilket är super kul. Ville bara sprida lite glädje här på bloggen genom att säga hur glad jag är.
Nu har jag bara 5 timmar kvar på jobbet men de går fort :) Sedan ska jag äta kräftor uppe i huset och dessutom kommer Kajses hit senare också.
 
Wieeee!!
 
PUSS :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad fin du är!

    2013-08-09 | 11:15:35

Kommentera inlägget här: