Det som snurrar i min skalle

Myskväll.

Kategori: Generally

Igår gick jag i skolan som vanligt hela dagen till klockan 13. Inte så länge precis.. Sedan åkte jag snabbt hem och bytte om, tog träningskläderna och åkte in till skolan där Ellen väntade. Vi åkte dirket till gymmet och körde 60 minuter styrka.
10 minuter på roddmaskinen och sedan ben, mage, spänst och triceps. Känns i armarna idag!
Sedan åkte jag förbi David på vägen hem och plockade upp honom. Vi åkte till mig och pluggade någon timme. Känns grymt skönt att jag hann plugga igår för nu har jag gjort klart allt som jag skulle gjort. Riktigt skönt!!!
Sedan såg vi på idol och gick och lade oss hyfsat tidigt ändå.
Imorse åkte ham till skolan vid halv 8 och jag låg kvar och halvsov tills jag bestämde mig för att göra en brakfrukost. Mums, så gott det var!
 
Nu har jag fixat några tidsinställda inlägg på den andra bloggen inför dagen. Jag såg att jag fick ganska många läsare där igår så tipsa alla era vänner och bekanta om ni tycker den verkar bra. 
Jag ska blogga mer här idag, jag lovar!
 
Puss och kram :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: