Det som snurrar i min skalle

Skola, träning, skola, träning osv. osv.

Kategori: Training

Det känns konstigt att skolan dragit igång på riktigt. Vi har dock inte fått några skolböcker eller skåp än så det känns ju fortfarande lite halvt sådär, men trots det så går jag ju efter mitt schema varenda dag och det är faktiskt jobbigare än vad man tror. Jag är helt slut när jag kommer hem från skolan på dagarna och sedan är det bara att sätta på sig träningskläderna och åka vidare till gymmet. Det är ungefär så hela min vecka har sett ut, men det har varit hyfsat bra ändå.
Igår tränade jag med min PT Pontus igen och det gick jättebra, fick några nya övningar som vi gick igenom och lite peppning av honom. Det är alltid skönt med någon som hjälper till och försöker göra träningen både roligare och lättare för en. Idag har jag ju då såklart träningsvärk... Det känns i kroppen när man tränat hela veckan men det är bara köra på! Ikväll ska jag nog gå på GRIT PLY pass vilket är mycket spänst och kondition. Jag försöker variera mellan Styrka och kondition ungefär varannan dag och sedan har jag besämt mig för att ha ungefär en vilodag i veckan. Denna veckan kanske jag kör på hela veckan men då blir den nog en dag då jag t.ex. går i cirka 1,5 timme på bandet istället för att springa eller cykla mig dyngsur.
Yes. Detta kommer förmodligen bli lite av en tränings blogg/dagboks blogg då jag kommer skriva om mina dagar och mitt liv. 
Jag ska även försöka ta körkort i höst och kommer lägga mycket tid på det också. Detta får bli en allt i allo blogg för mig och får då er läsare också.
 
Jag hoppas ni kanske kan få motvitation/inspiration då ni läser bloggen även fast jag kanske inte är den som lägger upp många collage eller trend-tips. 
Jag kör mitt eget race helt enkelt!
 
Puss på er underbara läsare, massa kärlek till er ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: