Det som snurrar i min skalle

Skolångest...?

Kategori: Generally

Imorgon drar skolan igång igen vilket jag i för sig skrev i inlägget nedan. Jag har dock lite ångest och jag är faktiskt för typ första gången, nervös inför att börja igen. Det är ett år sedan jag började i High School i USA, dock var jag typ mindre nervös då av någon anledning. Det kändes typ som att jag stack ut lite där och alla tyckte det var coolt att jag var från Sverige. Nu däremot, när jag bara är en i mängden känns det lite knasigt på något sätt. Såklart så kommer det inte vara några problem men det är ändå liksom jobbigt på något sätt. Mitt år som fri är helt slut och jag ska komma tillbaka till verkligheten igen. Jag har Elsa vilket hjälper betydligt eftersom vi båda sitter i samma situation. Ska även träffa henne om någon timme och prata igenom det hela, haha. Vi är lite löjliga när det gället sånt men jaja!
 
Puss på er i alla fall
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Go girl!! Det blir kanon, jag garanterar!

    2013-08-18 | 20:17:47

Kommentera inlägget här: