Det som snurrar i min skalle

Advanced.

Kategori: England

Nu har jag gått min första riktiga skoldag vilket var quite nice. Jag blev placerad i Advanced which is the hardest. Grammatiken i lektionerna var rätt så svår faktiskt så jag har en del att jobba på. Jag slutar tidigt denna veckan vilket är väldigt skönt så jag kommer hem runt 3 och idag så gick jag ut med Hector en runda sedan åkte vi och hämtade kidsen på skolan. Har ätit korv och potatismos, lite mer fancy än det låter var det faktiskt. Det var liksom ingen halv special vi satt och åt. Engelsk korv som är jättegod, baked beans, grönsaker och potatismos. Såg på Friends till middagen vilket man alltid älskar. 
Livet flyter på som det ska. Har kommit in i rutinerna här mer och mer vilket känns bra. Det känns inte jobbigt att åka till skolan utan mer ganska kul. 
Åt lunch med några från skolan på Pizza Hut. 
Donomiq/Mexico, kommer inte ihåg hennes namn/Colombia, Jag, Jay/Syd Korea, Lucas/Colombia
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: