Det som snurrar i min skalle

Appreciating.

Kategori: Generally

Sedan jag kom hit har jag verkligen förstått hur skönt det är att bara vara. Tidigare har jag alltid velat hoppa runt och göra saker hela tiden. Nu har jag verkligen fattat hur skönt det är att bara ligga i sängen och kolla på film eller något annat mysigt. Jag tror mycket det har att göra med hur mycket jag jobbat den senaste månaden. Jag har inte riktigt kunnat pusta ut även fast jag hade någon ledig dag så hann jag inte riktigt varva ner innan jag skulle till jobbet igen. Jag är så himla glad att jag kan vara här nu och ta in alla upplevelser som jag är med om. Jag är så tacksam att jag får vara här hos en underbar familj, ett helt fantastikt ställe att bo på och lära känna massa trevligt folk. Allt känns så mycket bättre denna gånen än när jag var i USA. 
Tack mamma och pappa för att ni fixade allt detta åt mig och tack Mia och Neil för att jag får bo hos er och vara en del av er familj denna tiden jag ska vara här.
Vill bara få ur mig detta, hehe.
 
Puss på er alla!
 
 
Mina älskade föräldrar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: