Det som snurrar i min skalle

I wont regret.

Kategori: Today

Idag vaknade jag upp hos David ensam i huset klockan 10:30. Bara lilla Olga och jag hemma så vi gick runt och myste lite. Sedan åkte jag hem och åt kebabrulle. Mamma och mormor var här så satt och pratade med dom ett tag sedan begav jag och mamma oss till staden för att köpa jackan men när vi var där så visade det sig att min underbara pappa redan hade köpt den i smyg. Så glad jag vart!!!!
Jag och Ebba gick på stan tills klockan 15 och sedan träffade jag Ellen och Kc en snabbis för jag var tvungen att åka hem och börja med packningen. Nu har jag packat klart nästan allt förutom typ tandborste och lite andra vettiga saker. Börjar bli lite smått nervös men det kommer bli så bra allting!
Världens bästa Ebba som jag kommer sakna sönder!

Kommentarer

  • Ebbisen säger:

    Jag kommer sakna dig ännu mer lilla systra mi.

    Svar: Bebsan du är underbar
    Camilla Håkansson

    2013-01-10 | 23:34:01

Kommentera inlägget här: