Det som snurrar i min skalle

iiiiiihhhh.

Kategori: Generally

Nu närmar det sig verkligen till avresan. Om bara några timmar så sitter jag på flyget. Är ändå rätt så avslappnad kring hela grejen men det känns som att allt kommer gå så fort och jag kommer knappt hinna stadga mig där innan jag ska hem igen för 50 dagar är inte alls mycket. Åker hem igen den 1a mars på kvällen så det är ju jättesnart!
Nu ska jag snart ta en tur med mamma till MediaMarkt för försöka hitta en adapter annars får jag väl köpa det på flygplatsen. Sedan kommer Kc och Ellen hit på lunch så det blir mysigt. 
Har precis sagt hejdå till David och det var inte alls så jobbigt som det kunde blivit så det var skönt att det gick såpass enkelt ändå. 
Nu ska jag duscha sedan blir det som sagt MM.
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: