Det som snurrar i min skalle

Just another one.

Kategori: Lists

dag 1. det här åt jag idag
dag 2. Något jag saknar
dag 3. Mina rädslor
dag 4. Min dag
dag 5. Bild tagen idag
dag 6. Min närmsta vänner
dag 7. I min väska
dag 8. Mina drömmar
dag 9. Min favorit film
dag 10. Min favoritfödelsedag
dag 11. Tre bra saker om mig
dag 12. Tre dåliga saker om mig
dag 13. Det här upprör mig
dag 14. Mina föräldrar
dag 15. Småord jag säger konstant
dag 16. Vart jag är född och har bott
dag 17. Favoritmat
dag 18. Något jag inte klarar mig utan
dag 19. Mina syskon 
dag 20. Min favoritplats
dag 21. Något som får mig skratta
dag 22. En person som jag ser upp till
dag 23. Mina tre bästa minnen från USA
dag 24. Vad jag längtar efter
dag 25. Beskriv kortfattat hur mitt rum är
dag 26. Tre bilder från området där jag bor
dag 27. Favoritsötsak
dag 28. Bästa svenska respektive amerikanska tv-program
dag 29. Var jag helst handlar
dag 30. Vad jag gillar mest/minst med den amerikanska skolan jämfört med Sverige
dag 31. Vad jag vill göra efter jag tagit studenten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: