Det som snurrar i min skalle

Que?

Kategori: England

En onsdag. Lill-lördag och thai food. 
 
Åkte till skolan som vanligt. Efter första lektionen så bekantade jag mig lite med några nya killar i min klass, Moises och Cristobal, Moises är från Spanien och Cristobal är från Chile. Haha dom pratar så mycket spanska jag jag går runt hela tiden och säger, Que? eller Habla Inglés?!?!?. Haha. Åt lunch med ungefär samma personer som igår. Vi åt thai idag vilket var super gott! Sedan åkte jag hem och skypeade med Ellen och Kc. Mysisar dom är som kommer hit jättesnart!! Wiiieee.
Hämtade barnen och har ätit hemlagade fiskpinnar med pasta, mummaaa!!! Ska ta en dusch och sedan skypea med David för vi har 2års jubileum idag. Tänk att vi varit tillsammans så länge. Grattis till oss! 
PUSS på er alla som vanligt!
 
Sweden/South Korea/Mexico
 
 
 
När jag kom hem fick Hector låna mina kläder. söt va?!?!?!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så söt han är!

    2013-01-16 | 23:10:11
  • moa säger:

    2 år!!!!!!!!!!!!!! så fina är ni

    2013-01-17 | 04:19:07
    Bloggadress: http://500waysofmoi.blogspot.se

Kommentera inlägget här: