Det som snurrar i min skalle

Senaste.

Kategori: Lists

I have a thing for these...
 
Senaste...

Bok du läste:
 The Carrie Diaries.
Personen du fick mail av: Twitter
Personen du fick brev av: Hmm.. Min moster på min födelsedag.
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min familj här då, i måndags.
Vad har du gjort idag: Jag har varit i skolan osv.
Var det kul: Helt okej.
Hur tidigt stiger du upp: Halv 7 typ.
Vad ska du göra ikväll: Bara vila! och äta middag.
Är du seriös: Beror på vad.
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var har du ont: I magen..
Använder du hårspray: Nej.
Kan du stå på händer: Ja
Favoritserie: Just nu? Revange.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Gör jag väl.
Är du glad nu: Ja men seg och illamående..
Var du glad igår: Ja.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja!
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: en underbar stad.
Kan du sjunga: Jadå.
Mer värt än guld: Min familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti. men älskar makaroner också
Ett land jag helst vill besöka: Australien.
Ska bli skoj: när helgen kommer.
Ska inte bli skoj: Att åka härifrån..
Sparar till: Resa
Väntar på: Ingenting faktiskt.
Pålägg som gäller: Ost eller skinka elelr något sånt.
Dagens dryck: Vatten. och té.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var har du ont: I magen..

    Säkert något du åt under lunchen? (:

    /J

    Svar: Jo, antagligen... Det är ännu värre idag.. :(
    Camilla Håkansson

    2013-01-24 | 19:37:17

Kommentera inlägget här: