Det som snurrar i min skalle

Tuesday.

Kategori: England

Nu sitter jag i min säng och har fått på mig myskläder. Har nyss ätit en god middag och tittat på vänner.
Imorse var det bara jag som åkte till skolan, båda barnen var hemma sjuka men inte jag inte, jag hoppade på bussen som förövrigt tog mer än en timme för trafiken var sooo slow... 
I skolan fick vi en ny elev, John som kommer från Malmö. Trevligt med en svenk tycker jag. Så kan man reta Syd amerikanarna lite med att snacka svenska lite då och då för de snackar ju alltid spanska så man inte fattar någonting... Que?!?!
 
Åt lunch på McDonald's?!?! Whyy did I do that? Nä men det var helt okej ändå. Tog en dubbelcheese och en vanilj milkshake. Det var jag Crist, John och Sebastian. Dock är jag den enda som har afternoon classes which was quite booring today... 
Efter skolan gick jag på stan och letade efter skor men hittade självklart ingenitng. När man verkligen behöver något så hittar man det aldrig. Varför är det så??
Tog bussen hem vid halv 6 och som sagt så har jag nyss ätit middag. 
Ska nog snart göra mig iordning för sängen och sova. Var riktigt trött idag så sova måste jag göra tidigare idag!
Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: