Det som snurrar i min skalle

You put your arms around me and I'm home.

Kategori: England

Ligger i sängen nu och alldeles sova ville bara uppdatera lite om kvällen och så. 
Nästan hela eftermiddagen låg jag i sängen och bara lyssnade på bra musik, skypeade lite med mamma och pappa, Hanna å så. Det var helt underbart att bara ligga ner ett tag och inte bry sig om någonting utan bara vara för ett tag.
Till middag bjöds det på Paella vilket jag lade upp bilder på för maten var fantastic!!! Druckit té och ätit pepparkakor med hela familjen samtidigt som vi såg på ''Double Jeopardy'' jag tycker den var bra faktiskt. 
 
Imorgon blir det självklart sovmorgon och sedan sade Neil något om att göra english breakfast vilket absolut skulle uppskattas så jag håller tummarna, eller som man säger här, I cross my fingers. Sedan får vi se, jag är happy med allting!
 
Nattinatti på er. Ni sover säkert men ändå. 
PUSS

Kommentarer

  • bror säger:

    det heter, cross my thumbs :)

    hoppas du har det toppen

    /Bror

    Svar: Inte här kära bror. I Sverige heter det håller dummarna men här heter cross my fingers. PUSS
    Camilla Håkansson

    2013-01-15 | 20:37:54
  • Erik säger:

    Haha just de tänkte att de var tvärtom?!?!? Haha sorry

    2013-01-15 | 20:42:45

Kommentera inlägget här: