Det som snurrar i min skalle

Back on track. Hopefully!

Kategori: Generally

Hey. Eller Hej.
 
Nu blir det en svensk/engelsk blogg igen. Jag saknar den... Jag har varit alldeles för upptagen av såväl jobb som festande, vänner, sommarväder och pojkvän så någon blogging har inte alls blivit av den senaste tiden men jag ska försöka klämma in lite tid åt det nu framöver. Så ja, vad har egentligen hänt?
 
Elsa har varit här, vi fiskade och fick 12 markill, sådan fångst! Vi blev alldeles ivriga. Hah. Sedan har jag varit i Göteborg två gånger för att första gången fira Elsa som fyllde 18. Det blev riktigt lyckat och jag tror hon var lika glad som vi andra. Andra gången åkte jag hem för att fira min och Davids 2,5 årsdag. Vi åt på Le Pain Fraincais nya bistro på avenyn och det var hur fint som helst! Rekomenderar jag starkt. Sedan åkte vi hem och bara myste. Dagen därpå blev det häng med mormor och kusinen Andreas. Plockade körsbär i mina kusiners trädgård, var på triumf glasscafé och åkte till Ica. Träffade därefter upp Kajsaclara som ÄNTLIGEN kommit hem från St Tropéz. Hon följde med mig upp till landet och vi har varit ute med båten, jag har jobbat och hon har hjälpt till. Vid 3 tiden idag åkte hon hem och jag stack till jobbet. Har slitit som ett as i butiken och slog nytt rekord i kassan. Stolt är jag i alla fall! Men så här skönt har det nog aldrig varit att komma hem från jobbet. Imorgon är jag ledig och jag ska bara göra ingenting. Förutom, sola, bada, sola, bada, äta, sola, bada. Åh vad jag älskar att sommaren kommit igång ordentligt. Det var uppåt 20 grader i vattnet igår. Helt underbart! 
 
Nu ska jag sova men först ladda upp några bilder åt er trogna läsare!
 
En underbar fisketur med Elsa.
 
Jag, Ellen och Esther i samband med firande av Elsa.
 
David när vi åt middag.
 
Det var allt för idag men imorgon skriver jag igen! 
 
xx natti
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: