Det som snurrar i min skalle

Godmorgon.

Kategori: Today

Jobbångesten börjar smyga sig in och jag är väldigt trött idag. Kan bero på den lilla sömn min kropp lyckats få fram de föregående nätterna eller bara att det var väldigt skönt att få sova ut i sin egna säng. Vakande så sent att jag till och med började undra lite om klockan inte gick fel. Alltså vanligtvis vaknar jag väl vid sisådär cirkus 9 men idag typ cirkus 11. Knasigt tyckte ändå jag.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men som jag skrev i gårdagens inägg så känns det som att jag kan göra exakt vad jag vill. Träna, sova, vila, se på film, vara med mamma eller Helena, ta hundarna på långis eller ja, varför inte bada? Så det finns ju absolut många alternativ. 
Nu är jag nästan säker på att jag ska trycka igång sista avsnittet av One tree hill och hoppas på något alldeles spektakulärt i och med att det är de sista. 
Skriver senare :)
 
PUSSAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: