Det som snurrar i min skalle

Snart.

Kategori: Resa

Nu vill jag åka. Nu nu nu. Nu när jag sitter och deppig för att jag jobbar två timmar till. NU. Åh jag spricker snart så mycket jag vill åka iväg. Vill ha 30 grader och sol. Vill ha croissanter till frukost lunch och middag. Det är ynka 10 dagar kvar till vi börjar resan mot Linköping för att spendera några timmar med min kusin och sedan på morgonen om 11 dagar är vi på planet. Jag kan knappt bärga mig. Visst, jag har inte jobbat överdrivet mycket i sommar men det känns som att tiden sprungit iväg och snart börjar skolan. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att skolan snart börjar utan det ska nog faktiskt bli lite skönt med rutiner och en stadig vardag. Jag kan ju alltid komma ihåg detta när jag saknar sommaren. Jobb jobb och jobb..

Kommentarer

  • Esther Fälemark säger:

    fan va kul de kommer bli att ni kommer!!!

    Svar: Längtar så galet mycket!!!!
    Camilla Håkansson

    2013-08-01 | 00:26:49
    Bloggadress: http://esthers.se

Kommentera inlägget här: