Det som snurrar i min skalle

2 weeks.

Kategori: Resa

Om två veckor är jag i Nairobi nu. Så himla fort tiden går alltså. Har varit hemma i Göteborg en vecka imorgon. Herregud. Tiden flyger förbi mig. Jag är i alla fall så himla taggad på Afrika. Det kommer bli så himla roligt. Träffa Esther, känner några fler som går på svenska skolan i Nairobi så det kommer självklart bli kul att träffa dem också. Jag kan inte riktigt förstå att jag ska resa bort igen. Kom ju precis hem känns det som. Jag klagar verkligen inte, är överklycklig att jag får göra denna resan. Är så himla glad att jag får göra alla de här sakerna som jag faktiskt får göra under detta året. Resor, upplevelser, träffa människor som jag aldrig kommer glömma, jobba (inte för att det är den bästa delen, men ändå), leva livet helt enkelt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: