Det som snurrar i min skalle

Burglars and scary things.

Kategori: Today

Efter ytterliggare ett inbrott hos vår närmsta granne så är jag faktiskt rädd. Usch, jag tycker det är så obehagligt. 
I alla fall.
Kom hem från middagen hos Fälemarks vid 10 halv 11 eller något sådant. Pappsi kom hem klockan 11 typ och det var så skönt att se honom igen!!! Han hade köpt en ny matta till vårt kök och armband till mig och mammsen. Så gulligt :) Nu ligger jag i sängen och skriver lite. Pappa frågade precis om jag ville sova där nere inatt och jag funderar faktiskt på det. Jag är så otroligt rädd för tjuvar och läskiga saker om nätterna så det kan säkert bli ett problem för mig att somna annars. Jaja, jag är en liten barnunge ibland.
 
Godnatt på er. Hoppas ni haft en grym dag!
 
After another housebreaking of burglars in our neighbours house, I can actually admit that I'm scared. Yuck, I really hates it. 
Anyway.
Got home from the dinner around 10 or half past 11 o'clock tonight. My dad got home from Egypt almost the same time and it was lovely to see him again. He had bought a new mat to our dining room and even two braclets for me and my mother. Cute! 
My dad just asked me if I wanted to sleep downstairs tonight and I'm actually considering it because I'm so scared of burglars and scary things during the nights, it could probably be a problem for me to sleep otherwise. Well well, I'm a baby sometimes.
 
Good night everyone. Hope you all had a great day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: