Det som snurrar i min skalle

Did u know this about me?

Kategori: Lists

1. När jag bestämmer mig för något så ger jag inte upp.
2. Jag är grymt envis.
3. Lite smått beroende av läppbalsam är jag nog.
4. Jag begår ofta förhastade och ogenomtänkta beslut.
5. Jag är ofta rädd att jag ska göra någon besviken eller ledsen så döljer hellre saker.
6. Jag älskar djur.
7. Jag dömer ofta personer för tidigt.
8. Jag är fruktansvärt rädd för inbrottstjuvar.
9. Får jag välja film blir det alltid någon svensk.
10. Döden skrämmer mig.
 
1. When I decied something, I don't give up.
2. I'm very stubborn.
3. I think I'm a little addicted to lipbalm.
4. I often make rashed and unconsidered decisions.
5. I'm often scared that I'm going to disappont someone so I rather not do anything about it.
6. I love animals.
7. I judge people too early.
8. I'm really really scared of burgarls.
9. If I get to choose film, I prefer Swedish, 
10. Death, scares me.
 
Här är en bild på mig och mormor när vi var i USA 2007.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: