Det som snurrar i min skalle

Jag diggar, jag diggar inte.

Kategori: Lists

Nu har jag kommit på några saker jag gillar, och även saker som jag inte gillar. Här har ni en lista:
 
Jag diggar,
 
-Bootcut jeans.
Har alltid tyckt att det varit grymt fult innan men nu älskar jag det.
 
- Hunkydory's nya silver shorts.
Såååå sjukt snygga!!!
 
- Street art.
Finns grymt många feta målningar på gator, torg och väggar. Bl.a.
 
- Räkost
På en nyrostad macka, mmmmm det är livet.
 
 
 
 
Jag diggar inte,
 
Vita jeans när det är kallt ute.
Vita jeans är för mig, vår/sommar byxor. Jag ycker det ser fett konstigt ut att ha det och varm jacka å skor.
 
- Melodifestivalen.
Det har bara blivit ett enda stort fiasko för min del. Sean banan?!?! 
 
- Potatis utan smör.
Potatis med smör är något bland det bästa som finns, så tanken att inte ha smör med potatis blir skrämmande. Hehe. Jag älskar smör.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: