Det som snurrar i min skalle

Lazy Sunday.

Kategori: Today

Legat i sängen sedan klockan 2. Inte gjort någonting vettigt alls känns det som. Ätit knäckemackor. Sovit i några timmar. Sett på Svensson Svensson och bara varit allmänt seg.
Om en timme kommer min faster och hennes man hit och äter. Kina mat! Som jag har längtat!!!
Kanske ska gå på bio med mina älsklingar ikväll. (om jag har tid och ord dvs.) Imorgon är det måndag och alla går tillbaka till sina rutiner, förutom jag. Har inte fått jobbtider så vet inte ritkigt vad jag ska göra med tiden. Får väl signa upp för ett gymkort å spendera all min tid på gymmet. Känns vettigare än att ligga hemma i alla fall. 
 
Been lying in bed since 2 o'clock. Haven't done anything important at all. Had 2 sandwiches for lunch. Slept for a while. Watched Svensson Svensson. My aunt and her husband will have dinner with us in about an hour. Chineese food. Yummie!!! Ellen asked if I wanted to go to the cinema with her tonight so maybe I'll do that. If I have time for it. Monday tomorrow, everyone will have lots of things to do, work and school. I won't have anything important to do.. I think I'll have to sign up for a gym or something. Feels like a better idea than just lying in bed all the time.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: