Det som snurrar i min skalle

North.

Kategori: Generally

Suttit på north med Ellen och KajsaClara hela kvällen. Känns så skönt att komam hem till mina små änglar igen. Saknat dom så mycket. Tog bussen hem klockan tio i 11 så kom ändå hem tidigt. Ska träffa dom imorgon bitti och träna på SATS. Kanske ska köpa kort där så ska provträna tänkte jag. Imorgon måste jag också ta vaccin för Afrika resan. Har inte så mycket annat på schemat dock. Haha så här kommer väl mina närmaste dagar se ut. Skönt är det åtminstone. 
 
Went to North with Ellen and KC and been sitting there talking all night. Feels great to catch up with my sweethearts after so long apart. Took the bus home 22:50 so I was home quite early. I'm going to meet up with them tomorrow morning for some workout at SATS. Concidering buying a workout-card there so I'm going to test tomorrow for free. I have to take vaccine tomorrow aswell, for my Africa trip. Don't have any other plans though. Haha. This is how my days will look like. Can't complain though.
 
Good night.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: