Det som snurrar i min skalle

Redan onsdag?

Kategori: Today

Tiden går så fort. Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag beger mig iväg igen. Känns som jag kom hem från England igår. Knas.
Idag har jag fullspäckat schema. Förstår inte hur jag kan ha så mycket att göra när jag inte går i skolan ens. Om typ tio minuter kommer mamma hem med min malaria medicin som jag måste käka där nere. Sedan ska vi åka till Allum och köpa lite kläder som jag måste ha på resan bl.a. vandrarkängor, en långkjol och kanske något annat. Efter det ska vi ta med oss hundarna till Veterinären och Toste ska bli vaccinerad. Vi hade tänkt att väga Dexter också. Jag har fotvård inbokat klockan 3 och när jag kommer hem igen ska jag puttsa alla fönsterna i Williams hus. Usch så tråkigt. Men cash it is! Yeeesss. Japp det var nog allt. 
Hoppas ni alla får en grym dag.
 
PUSS
 
 
Time flies. It's only one week left tomorrow, until I leave again. Feels like I arrived from England yesterday. Weird..
I got lots of things to do today. My mother will get home any minute and then we are going to Allum (a shopping mall) we have to buy things for the trip. Walkingshoes, en long skirt, maybe something else. We are also going to the vet with the dogs. Toste need vaccine and we want to weigh Dexter too. I got pedicure at 3 o'clock and when I'm home again. I need to clean all of William's windows. Boring. But I need the money for my trip. That's about it. Have a nice day all of you!
 
LOVE.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: