Det som snurrar i min skalle

Alltså,

Kategori: Generally

Att ha en sådan dag som jag hade igår, det kallar jag riktig sommar. 
Jag vaknade upp av solen som trängde in i rummet, gick ner och tog två knäckemackor med ost. Sedan plingade det till i mobilen och Sara frågade när vi skulle ses. Vi bestämde oss för att åka ut med hennes båt till en ö. Där låg vi i princip hela dagen. Från klockan 12 till halv 6 på kvällen. Sedan slängde vi i dörningen i havet och dörjde makrill på vägen hem. Vi fick 4 stycken! Till middag blev det då förståss makrill med färskpotatis och spenat. Gudmoligt gott var det! Jag coh Sara tog ett kvällsdopp vid bryggan och satt och njöt utanför sjöboden ett bra tag innan jag åkte hem. Jag sov som en stock hela natten och idag väntar nya änventyr. Albert och Jesper kommer hit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: