Det som snurrar i min skalle

Gonatt.

Kategori: Generally

En sommar som springer förbi. Nu är det bara några veckor kvar. Ja, alltså, tiden går ju verkligen fort när man har kul. Känns inte som jag har gjort någonting men ändå har jag gjort massor. Varit på Marstrand, jobbat, badat, träffat massa nya vänner, suttit på bar himmel och sett solen gå ner bakom Poseidon, spelat golf, druckit vin och ätit räkor. Men det är ju faktiskt inte slut än. Redan imorgon blir det nya äventyr. Sara har kommit upp till Havstensund så vi ska såklart ses, är väldigt sugen på ent tripp till Fjällbacka och kanske en utgång? Får se vad hon tycker! Nästa vecka drar jag och bästisen till Emmaboda för festivalveckan. Sedan funderar vi kanske på ent tripp upp till Stockholm. Sen är det bara jobb i två veckor till och BAM Greklandsresa den 8augusti. YEY. 
 
Nu har jag skrivit av mig lite så dagligen kommer det uppdateras här. 
 
Sommaren i bilder
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: