Det som snurrar i min skalle

En sån där igen.

Kategori: Lists

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Sävedalen
2. Hårfärg: Blond
3. Längd: 168 cm 
4. Frisyr: Blont medellångt
5. Ögonfärg: Skiftande, gröna/gråa/blå
6. Skostorlek: 39
7. Humör: Lugn och allmänt glad bara
9. Civilstatus: haha i ett förhållande :)
10. Vänster- eller högerhänt: Höger

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: Ja
2. Tror du på kärlek?: Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja...
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Nej det tror jag inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Njae, jag var det.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Inte vad jag vet
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: Kärlek.
2. Vin eller öl?: Vin
3. Dag eller natt?: Vet inte faktiskt, dag tror j ag
4. One night stand eller förhållande?: Beror ju på men föhållande oftast
5. Tv eller internet?: Internet.
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Haha, skulle nog säga vild fest, romantisk hemmakväll kan man ha när man kommer hem från festen.
8. Färgfoto eller svartvita?: Haha vet inte. Svartvita tror jag
9. Telefonkontakt eller face to face?: Irl
10. Bilddagboken eller myspace?: Haha inget k

Kommentarer


Kommentera inlägget här: