Det som snurrar i min skalle

Dag 12.

Kategori: Lists

Mina drömmar:
 
Först tänkte jag, mina drömmar? Vad jag drömmer om på nätterna? Det hade varit intressant att skriva här för jag drömmer så himla konstiga drömmar, varenda natt!!
 
Men mina drömmar, ja, vad är dom egentligen? Mina drömmar är nog att jag vill skaffa en familj med två barn. Helst två pojkar, men en av varje skulle också vara bra. Sedan vill jag gärna bo rätt så centralt, helst i lägenhet i stan. Skulle vilja vara hemma med barnen när dom är små och liksom inte behöva oroa mig för att inte ha pengar eller så utan istället få mannen i förhållandet ta hand om det (under den perioden). Mitt yrke vet jag verkligen inte vad det skulle kunna vara. Alltså jag gillar ju att skriva, men jag skulle aldrig kunna bli författare för jag gillar nog egentligen inte att skriva sådana långa texter utan ett A-4 räcker. Kanske journalist, men det är svårt, och det är framförallt svårt att få en fungerande verksamhet. Men i allra bästa fall skulle jag nog vilja vara det och ha ett kontor i stan där jag kunde sitta och skriva för mig själv. Skulle absolut vilja jobba frilans.
Jag vill också kunna ha möjligheten att resa mycket. Jag älskar att resa och enda sedan jag var liten har vi alltid rest mycket, så jag vill kunna ge mina barn den möjligheten också. 
Ja, detta var nog vad mina drömmar har att erbjuda för tillfället!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: