Det som snurrar i min skalle

Dag 9.

Kategori: Lists

Min första kärlek:
 
Jag har haft många pojkvänner när jag var i 13-15 års åldern men då var det nog aldrig riktigt någon äkta kärlek för jag visste nog inte riktigt vad det betydde då.
Jag måste säga David, som har varit min pojkävn sedan snart 2 år tillbaka och han har varit den enda som jag verkligen varit kär i på riktigt. Jag visste väl inte vad kärlek var innan men nu är jag hundra procent säker och David är absolut min första och hittills enda kärlek. 
Även fast vi varit tillsammans väldigt länge så tvekar jag inte på att jag fortfarande är kär för varje dag när jag vaknar upp är han den första personen jag tänker på. 
 

Kommentarer

  • elsa säger:

    ååhh ni e så söta ihop!

    jag tog en av de bilderna, hehehehhehehe stoolt

    Svar: MISS UUU
    Camilla Håkansson

    2012-12-10 | 05:38:34
    Bloggadress: http://eelsa.blo.gg/
  • malin säger:

    Världens bästa, så himla fina ni är!

    2012-12-16 | 12:37:07
    Bloggadress: http://heediin.blogg.se

Kommentera inlägget här: