Det som snurrar i min skalle

el weekend.

Kategori: Generally

ledighet. gud så underbart. har aldrig uppskattat helgen så här mycket tidigare.
 
I fredags efter jobbet träffade jag David och vi åkte hem till mig och bara vilade. Åt lite kvällsmat och sedan slumra vi, hehe. Igår morse åkte David till sin farfar i Bohuslän och tanken var att jag skulle med men jag mådde så himla dåligt så jag fick stanna hemma. Istället gick jag på jul på liseberg med min familj. Min moster Mia, hennes son Andreas, mormor, mamma och jag. Det var mysigt och mormor och jag vann till och med stjärnvinst på kex chocklad. Tråkigt bara att ingen av oss tycker om det. Haha!
Det var sjukt mycket folk på liseberg så vi stannade inte jättelänge, kanske två timmar ändå.
Köpte brända mandlar och varm chocklad. SÅ GOTT!!!
På kvällen åt vi lutfisk med potatis och sås. Älskar lutfisk. Mums!
Sedan kom David hit och vi såg på Harry Potter, eller, David såg och jag sov. Hehe..
Nu på morgonen har vi sett på julkalendern och ätit scones med min familj. Jag mår fortfarande jättedåligt och jag är hes som en anka... I eftermiddag kommer lite folk hem till oss på ''glöggfest'' (Elsa, bl.a. din familj, så himla konstigt att ha dom här utan dig :( ).
Nu ska jag vila och sedan ska jag med pappa och handla. 
PUSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: