Det som snurrar i min skalle

The day, work, as usual.

Kategori: Today

Imorse vaknade jag klockan halv 8 och var rätt så pigg ändå. Hoppade ur sängen, eller inte riktigt hoppade men nästan. Klädde på mig lite kläder och åt lite frukost, verkligen lite för jag var inte sugen alls.. 
Fick skjuts av pappa till jobbet, (han skulle ändå till jobbet, så bortskämd är jag inte). Började klockan 9 vilket ändå var helt hyffsad tid. Fick stå och snörvla lite i kassan i typ, 9 timmar. Hade ifs en rast efter 4 timmar och jag såg på julkalendern då, den har btw spårat sönder!!
Klockn 18 slutade jag och då gick jag och Ebba runt i stan lite och sedan käka vi middag på Bee Bar och det var fett mysigt, vi satt och snacka där jättelänge, kom hem runt 10 och nu har jag duschat och ska snart sova :)
Imorgon bitti ska jag på julfrukost på jobbet, mycket mysigt. Halv 9 tänkte jag dra mig ditåt. 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: