Det som snurrar i min skalle

Japp

Kategori: Today

Måndag.
Jag har varit med mamma på sjukhuset hos hjärtläkaren på koll. Efter det åkte vi till fokus och handlade massa mat inför veckan å så. Köpte bland annat mina nya favoriter, heinz baked beans i tomatsås <333, all kärlek till dom. Vi åkte hem och lagade lite tomatsoppa och sedan gick vi ner till en affär där dom har skitfina kläder som ligger precis där vi bor. Mamma köpte ett par JÄTTTEFINA jeans till mig, tack världens bästa mami!!! 
Jag skynade mig för att hinna in till stan till Davids synundersökning. Det gick bra fast han ser dåligt :// men vi orkade inte kolla på glasögon så vi åkte till mormor och åt middag. Spagetthi med köttfärsås. Min kusin Axel var också där så det var trevligt att ses! 
Nu har jag nyss kommit hem från David och jag är helt slut. Imorgon börjar jag jobba på riktigt. Heltid alltså... Det suger men sånt är livet. Klockan 11-19 kör jag imorgon sedan är det inte ledighet förens om ett tag...
 
Ja, det är väl det som pågår just nu. 
Jag ramlade när jag gick ner från trappan vid synundersökningen så människor på gatan kom fram och frågade om jag behövde hjälp och om jag hade skadat huvudet osv. Haha dagens pinsamaste händelse!
 
Nu ska jag sova för imorgon blir det super frulle med mami innan jobbet.
 
PUSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: