Det som snurrar i min skalle

En mysig morgon.

Kategori: Today

Vaknade för någon timme sedan av Ellens alarm ringde. Hade drömt jättekonstiga drömmar hela natten så var rätt så lättat att vakna upp igen. Gick ner och la mig på altanen med hundarna som jag gör nästan varje morgon. Det kan nog vara en utav de bästa sakerna med landet och sommaren. Det är så mysigt att lägga sig på altanen när solen skiner och vovvarna pussar på en. Åh så härligt! Sedan vaknade Ellen till liv och vi gjorde frukost och satt ute och åt. Dock var hon tvungen att skynda sig iväg till jobbet så jag skjutsade ner henne på moppen. Nu ska jag låta maten smälta lite och sedan ska jag ta med mig Helena på en springtur. Blir väl hon som tar med mig men jaja, heh.
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt idag, dock jobbar jag 15-23 så det blir kanske lite stressigt med tid.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: