Det som snurrar i min skalle

It's all because of you.

Kategori: Today

Sitter här i min soffa och gör ingenting verkligen. Suttit och tittat runt på internet på olika saker. Ingenting vettigt, som vanligt. Idag har jag dock varit duktig. Jag var med pappa på clas ohlsson, köpte saker att tvätta fönsterna med. Sedan satte jag igång att tvätta fönsterna. Det var kallt som satan men sånt är livet. När jag var klar kände jag min förtjänt av två mackor med räkost. Sedan kom William och Mattias så åt vi söndagsmiddag och mamma hade gjort världens godaste påsktårta med mandel å smörkräm å allt möjligt gott. Så den åt vi till efterrätt. 
 
Sitting here in my sofa doing nothing. Been sitting here for a while now. I've been doing some good things today. Went with my dad to Clas Ohlsson to buy things for cleaning our windows and when we got home again, I started. It was so cold outside but that's life. I felt that I really deserved two toasts with räkost. It was soo good. William and Mattias (our neighbour and my uncle) were here for dinner. My mother made a delicious cake for dessert. Lovely day.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: