Det som snurrar i min skalle

Ons 6 mar.

Kategori: Today

Vaknade tidigt och ät frukost. Skyndade mig till stan för att käka med Kc och Ellen. Träffade sedan Anna och var med henne till 3 tiden. Riktigt trevligt var det!
Åkte sedan hem och träffade mormor. Vi åkte tillsammans till Östhjälpen. Jag hittade en byrå/desk till mitt rum som jag köpte. Även några små grejer. Vi fick in den i bilen så det var toppen. När vi kom hem fika vi lite och sedan har jag käkat tacos och sett på tv. Toppen helt enkelt!
 
Woke up early this morning. Took the bus to meet up with Ellen and Kajsaclara. Had some lunch with them. Met up with Anna later on. It was so much fun! 
Went home to go to Östhjälpen with my grandma. It's kind of a store where you can buy old and already used things. I bough a desk to my room. Love it! 
Had some coffee when we got home. Had tacos for dinner and watched some tv. A great day!
 
 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: